Известие

Collapse
No announcement yet.

Излиза пистовия ремък 2.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Излиза пистовия ремък 2.4

    Колеги чупих картера,лепиха го,днес го монтирам всичко ок.Паля колата и почва едно плякане.Оказа се ремъка,който е на 12 хиляди км единия му канал закъсан и леко излезнал от шайбите.Взимам нов слагам го,паля и пак тръгна да излиза от каналите на динамото.Въртя гумата на 5та и пак почва да излиза от ролката на динамото.Всичко се движи,с отвертката натискам по ролките няма луфт.Охлабвах само демферната ролка първо шестограма и после с 32 камък свалих стария и като сложих новият ремък пак оттам.Освен счупено амортисъорче други предложения,че днеска ми писна ама утре мисля да разглобявам демферният механизъм...

    П.С. Ремъка го дават уж 1771,ама ми дадоха 1775.Не мисля,че заради по-дългия ремък излиза от каналите защото със стария е станало същото.
    Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

    Alfonso 156 2.4 140 -new breed

  • #2
    Хода на обтегача е доста....та тия 4мм не вярвам да са проблем.По-скоро самия обтегач.....виж дали той е здрав и ако е така,вече ще се умува.Останалите ролки как са?Прегледа ли ги всичките?
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

    Comment


    • #3
      Като охлабя шестограма и после с 32 камък завъртя наляво ремъка се охлабва,а като отпусна пружината пак си го опъне.Пръсках с ВД40 малко да раздвижи амортисъорчето,че ми се стори да не е замръзнал и блокирал.Раздвижих го няколко пъти,сложих новият ремък и пак почна да го изкарва при динамото.Утре като сваля ремъка ще ги прегледам ролките.Нз тая ролка с 2те дупки дали да я барам.Ама ремъка като го натисна си стои обтегнат добре,не виждам кво да натягам от нея повече...
      Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

      Alfonso 156 2.4 140 -new breed

      Comment


      • #4
        Щом го изхвърля от шайбата на алтернатора, търси проблема в нея.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #5
          Това също ми мина през акъла,но преди да сложа новия ремък завъртях колкото можах в тая теснотия ролката върти се без луфтове и шумове.Без да го сваля динамото не мога да преценя дали е със съединител но и в 2те посоки оста му спира заедно с шайбата.Направи ми впечатление,че на обтяжната ролка с пружината ремъка стъпва в външния й край.Даже вътрешния край на ролката е с ръжда.И май още оттам тръгва това леко несъосие и силите просто я ибутват от динамото.
          Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

          Alfonso 156 2.4 140 -new breed

          Comment


          • #6
            Обърни внимание на ролката на алтернатора,ако тя си е отишла почва да прави големи мизерии.....съсипва обтегача той почва да чука,след него и демпферната шайба на коляновия......се неприятни неща.
            Като сложиш ремъка върху всички ролки и шайби,чрез тая дето е с двата отвора,натягаш така,че обтегача да не е в крайно положение или положението в което е в свободно състояние......бе горе/долу някакво средно положение.....да има достатъчен ход в двете посоки.
            Обърни му внимание и на него,да не би да се е разбил или запекъл.Той вътре е с масло и ако по няква причина е изтекло,почва да запецва.
            Моя толкова го бях намразил,че го разпарчетосах,ето:
            Attached Files
            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

            Comment


            • #7
              Ролката на динамото(алтернатора)е демпферна,погледни да не е блокирала.
              Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

              Comment


              • #8
                На едно GT така му изкачаше ремъка от помощната ролка. Видимо нищо и нямаше, нито беше разбита.....

                На 2.4 е малко по-различно, но все пак добре огледай точно къде увлича и започва да излиза.....
                sigpic
                Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                147 JTDm 140-Малката манекенка
                GT- JTDm 150

                Comment


                • #9
                  Всичко стана ясно...При слагането на картера едното болче замаза в блока резбата,сложихме по-дълго с контра гайка и точно пък се падна да натисне амортисъорчето и да го изкриви,достатъчно за да бяга ремъка оит динамото.Ок леко го охлабих и спря да излиза ремъка,обаче почна едно чукане.Смених разбития амортисъор пак сглобявам пак чука!!И накрая се оказа самата втулка,с шестограма и тя разбита.И сега направо целия механизъм и ако ми направи още неква магария спирам да я глезя..
                  Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

                  Alfonso 156 2.4 140 -new breed

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                    Обърни внимание на ролката на алтернатора,ако тя си е отишла почва да прави големи мизерии.....съсипва обтегача той почва да чука,след него и демпферната шайба на коляновия......се неприятни неща.
                    Като сложиш ремъка върху всички ролки и шайби,чрез тая дето е с двата отвора,натягаш така,че обтегача да не е в крайно положение или положението в което е в свободно състояние......бе горе/долу някакво средно положение.....да има достатъчен ход в двете посоки.
                    Обърни му внимание и на него,да не би да се е разбил или запекъл.Той вътре е с масло и ако по няква причина е изтекло,почва да запецва.
                    Моя толкова го бях намразил,че го разпарчетосах,ето:
                    Има специфичен начин на натяг на ремъка, който му осигурява значително по-голям пробег, както и на всички ролки. Аз го научих от един колега оттук и после се разчетох и беше прав- ролката с амортисьора има дупка на основата си и на самата ролка, трябва да будат в съосие- с един изкривен пирон го направих аз. Така реално го натягаш оптимално, а после обираш от обтяжната ролка с двете дупки.

                    Comment


                    • #11
                      Интересно,я пак.....ето снимка,та да стане ясно
                      Attached Files
                      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от pakumba Покажи съобщение
                        ролката с амортисьора има дупка на основата си и на самата ролка, трябва да будат в съосие- с един изкривен пирон го направих аз. Така реално го натягаш оптимално, а после обираш от обтяжната ролка с двете дупки.
                        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                        Comment


                        • #13
                          На снимката, която колегата undu е дал не се вижда дупката- вижда се ушенцето й малко, точно над болта, с който се хваща ролката на планката. Прикачам снимка на моя обтегач, вижда се дупката, също и на снимка от сервизното ръководство
                          Attached Files

                          Comment


                          • #14
                            Ми тя тази дупка е като вкараш камъка 32 да я застопориш да извадиш ремъка да го смениш без да напъваш отново.
                            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                            Comment


                            • #15
                              от сервизното ръководство:
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              X